2012. február 7., kedd

Havazás és felfedezések

Aszerint az általános nézet szerint, hogy semmi sem történik véletlenül, és mindennek oka van, hajlamos vagyok levonni a következtetést hogy az internet jókor jött. Ma reggelre ugyanis a majd' fél méteres hó otthonmaradásra késztetett minket, már csak azért is,  mert a tanyánk ahová fél éve költöztünk, 44 km-re van a mindennapi munkavégzésünk helyétől, amelyből minimum 15 km teljesen járhatatlanná vált. Hát hajrá itthoni munkavégzés. (milyen szerencse hogy mindkettőnk munkájában  heti egy két nap  így megoldható).
Felfedeztem, hogy a búbos kemence mellett exceltáblákkal matatni tiszta romantika. Aztán meg azt, hogy ha tele a bugyrom akkor kiváló megoldás egy jó kis hólapátolás az udvaron.És mindezek mellé még egy hihetetlen felfedezésben volt részem.
Magyarországon olyan szerencsésen költöztünk a semmi végére, (illetve szerintem inkább a világ közepére) hogy délután kétszer is, számomra teljesen hihetetlen és sajátságos módon takarítják ennek a zsáktelepülésnek ezt az egy darab utcáját.
Egész pontosan nem tudtam megfigyelni módszer részleteit mert túl későn rohantam ki a hálóablakhoz leselkedni.  Na de ezúton is köszönöm a traktorvezetőknek! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése